Saturday 23 April 2011

~TIDAK KUPINTA~KAMSIAH ABU~

Sekiranya waktu boleh diputar kembali`
tidak akan kubiarkan masa berlalu tampamu di sisi```
Saya nak yati ingat bahawa masa kita bersama adalah masa yang amat berharga
dan bererti bagi Saya`sebab itu saya bagi jam itu`Jadi setiap kali Yati
tengok jam itu`Yati ingat masa-masa yang berharga
-DATO JOHARI-
``Kamal?```Hati kecil Haryati pula menjerit menyebut nama yang sudah
hampir dilupakannya itu`Ya Allah `apakah yang telah berlaku ini?
Haryati tidak mampu menjawabnya buat masa itu
-HARYATI-
\''Mereka tak sama macam awak! Senyuman awak boleh buat Saya terjaga dari tidur
dan senyuman awak juga boleh buat Saya tak lena tidur!''
-NAZRIN-

bagi saya novel ni best Haryati  jatuh cinta dan berkawin dengan Dato Johari
bapa bekas teman lelakinya
bila Haryati tahu suaminya ada la bapa Kamal lelaki yang dicintainya dulu``````
kalau nak tahu jangan lupa dapat kan novel ni  
DARI SAYA 4****BINTANG



No comments:

Post a Comment