Monday 28 March 2011

~PELUKAN CINTA~AMISHA DANIA~

   NOVEL BARU SAMPAI PADA 25/03/11

~Jika cinta tidak kesampaian,
 akan ada usung jiwa pasrah hingga  ke akhir pejalanan,
 jika jodoh kita ada,
 akan aku junjung cinta kita hingga ke akhir kehidupan~

                                                
 Teringat selalu wajah kekasihku,
 Saatku menuai lalu,
Coba engkau dengarkan,
Kutuaikan nada lirik lagu sederhana,                     
Kuceritakan kisah tentang kita,
Peluklah tubuhku bila engkau rapu,
Saat kau mulai rapuh,
 Aku datang menyelamatkanmu,
 Ini syurga kita tiada yang menguasainya,
Tempat kita besandar dan bertakhta,
Tenang sayang ku pasti akan datang,
Yakinlah aku menjemputmu,
Jangan menangis,hapus airmatamu,
Yakinlah kuteteap milikmu,
Tenang sayang kutepati janjiku,
Kerna kau wanita terhebat,
Peluk tubuhku,
Matilah di pelukanku,
Biar seluruh jagat raya tahu,
Tenang sayang kusambut engkau datang,
Kuyakin engkau menjemputku,
Jangan penangis,hapus air matamu,
Yakin kutetap milikmu,
Tenang sayang kusambut engkau datang,
Kuyakun engkau menjembutku,
Peluk tubuhku,
Matilah di pelukanku,
Biar seluruh jagat tahu,
Kau milikku.......


Novel ni lin kirim dengan Anum dari Pahang jauh tu heheeheee............ 
novel baru  karya penulis baru Amisha Dania,novel pertama Amisya..........
novel ni d katakan kisah benar ZULAIKHA HUZNA,sy suka watak zulaikha  lurus bendul..
mula mula nak baca  novel ni susah nak masuk dlm jiwa saya hehehe (perasan)x tahu kenapa
hampir 5 hari juga baru habis mungkin masa saya membaca memang mood takda..........tu yang lama
tapi bila dah dekat hujung2 tu saya laju je membaca hehehe start ARMAND DANIAL pergi ke singapura,
baru saya teruja membaca x henti sampai habis............
saya bagi 4****

No comments:

Post a Comment